Hoflaan 1
9861 BN Grootegast
T 0594 612047
M info@administratiekantoorhoeksema.nl

Medewerkers

Wanneer u bij Administratiekantoor Hoeksema in Grootegast langskomt, vindt u een ervaren en bevlogen team van medewerkers. Ons bedrijf heeft jarenlange ervaring. Eeuwenlange ervaring, kunnen we bijna met gepaste trots zeggen: zo’n 80 jaar geleden verscheen ons administratiekantoor in Grootegast. Ondanks die leeftijd vindt u bij ons een enthousiast en energiek team, die creativiteit belangrijk achten. We zijn met 11 man, dus klein: maar daar schuilt ‘m onze kracht in. Want dan zijn we samen. Samen door overleg. En zo vinden we samen de oplossing voor administratieve problemen, of zorgen we ervoor dat uw bedrijf op het gebied van administratie geen tekortkomingen kent. Samen kunnen wij u altijd helpen.

‘Samen’ vinden onze medewerkers dan ook belangrijk, en daarom richten wij ons naast boekhouden en administratie ook op de samenleving. We willen een bijdrage leveren aan onze leefomgeving. We willen het ‘wij’ –gevoel in Grootegast en omgeving versterken door onder andere het sponsoren van sport- en muziekverenigingen. Zo draagt Administratiekantoor Hoeksema bij aan de leefomgeving.

Donderdag 31 mei Nieuwsbrief mei 2018

In onze nieuwsbrief van mei 2018 worden weer vele zaken behandeld. Zo behandelen we onder andere de volgende zaken:

  • Aangifte schenkbelasting 2017 gedaan? Uw aanslag komt later
  • Aftrekbare verblijfskosten voor transportondernemers
  • Meerlingenverlof 20 weken per 1 april 2018
  • Let op bij btw-aftrek advies- en advocaatkosten
  • Peuterspeelzaal wordt kinderdagverblijf; Kinderopvangtoeslag
  • Betaaldatums toeslagen en voorlopige aanslag
  • Welke zorgkosten mag u aftrekken?

Download de nieuwsbrief

Lees meer »

Galerie KunstHof

nieuwsbrief